SU header 2000

Stepping Up – Coachingspraktijk

Werken voor Krista was één positieve ervaring. Niet alleen om wie Krista is, een sprankeling, maar ook omdat ze precies paste in de omschrijving van mijn doelgroep. Ondernemers die al een tijdje bezig zijn, die na een aantal jaar echt toe zijn aan een nieuwe uitstraling waarmee ze zich weer verbonden voelen met hun onderneming.

De studio kreeg carte blanche om een nieuwe uitstraling voor Stepping Up te ontwikkelen. Woorden als clean, no-nonsense, transparant, vrolijk, zakelijk en warm kwamen voorbij.

Mijn gevoel zei dat de diensten die Krista aanbiedt bedoeld zijn voor mensen die in een fase van hun leven zitten waarbij ze het soms even niet meer weten. Waarbij ze sturing kunnen gebruiken. Ik heb dit vertaald en geprobeerd om diversiteit in het logo aan te brengen. Dit staat voor de ontelbare variaties die er zijn om te leven zoals je wilt zijn. In die ruimte van variatie is er veel overlapping en ook zachte overgangen naar andere manieren van leven. Ik heb geprobeerd dit visueel te maken door een kleurpallet te kiezen die aanspreekt bij verschillende organisaties waar Krista graag voor werkt. Bijvoorbeeld eindbeslissers in een groot bedrijf maar ook organisaties voor teambuilding of netwerkbijeenkomsten.

Als toevoeging: boven het woord Stepping Up zie je een beeldmerk die de letters UP voorstellen. De bocht van U naar P is erg bepalend, deze gaat omhoog wat een positieve vibe aan het logo moet meegeven.

Datum: oktober 2020
Klant: Krista Hoogenboom, Stepping Up, Leiden
URL: www.steppingup.nl

Ontwerp: Logo + uitingen voor social media