Linda Rooij 
grafisch vormgever

Ik ben afgestudeerd aan het Grafisch Lyceum Rotterdam. Bij communicatieburo’s als Rooduijn Communicatie, design@cetera.nl, Optima Forma en Front-taal heb ik mijn kennis verder ontwikkeld.

studio Rooijaal
vormgeving, logo, web, film

Een greep uit de opdrachtgevers: PeterConnects, Wentzel BV, Fontoplumo, MKE Groep, Ren4sport, Jozet

Vroesenpark 
bron van inspiratie

De studio is gevestigd in het mooie Rotterdam Blijdorp en kijkt uit op het groene Vroesenpark. De studio spreekt (nieuwe) relaties geregeld in het fijne Vroesenpaviljoen, een frisse informele en sfeervolle locatie. Ook een keer sfeervol wandelen in en om het park, bel of mail met de studio! (foto: Kimo Media)

Over Linda

Sinds het opstarten van de studio in 2011 kan ik me geen fijner werk meer wensen. Dagelijks bezig zijn met werk waar heel mijn hart in zit geeft me zoveel energie dat ik iedere dag met plezier aan het werk ga. Niet alleen mooie communicatie ontwikkelen en samenwerken met fijne opdrachtgevers, ook netwerken, sparren en overleggen met andere ondernemers! Op deze manier een bijdrage leveren aan de uitstraling van bedrijven, dàt is waar ik van hou.

Ik ben afgestudeerd aan het Grafisch Lyceum Rotterdam en heb mijn kennis als grafisch vormgever verder ontwikkeld bij communicatieburo’s als Rooduijn Communicatie, design@cetera.nl, Optima Forma en Front-taal. 

Zowel op het creatieve als technische vlak is er een brede basis gelegd die ik met studio Rooijaal heb weten uit te breiden tot een professionele vormgeefstudio.

Mijn nieuwsgierigheid vind je terug als we tijdens onze 1e afspraak rond de tafel zitten en jij je verhaal vertelt. Met veel vragen probeer ik de waardes van je bedrijf te verzamelen. Waarom doe jij wat je doet. En hoe doe je dat? Met deze kernwaardes ga ik aan de slag!

Kernwaardes zijn belangrijk! Maak ze zichtbaar voor al je mogelijke opdrachtgevers. Waarom? Elke ondernemer onderscheidt zich met specifieke zaken. En met een professionele uitstraling breng je dit onderscheid in beeld. Op deze manier trek je precies de juiste doelgroep aan. Je vindt het terug in je logo, website en huisstijl.