Datum: oktober 2018
Klant: Wilko Post, Bijdebuytebij, Rotterdam
URL: www.bijdebuytebij.nl

Ontwerp: logo, huisstijl, verpakking, etiketten, certificaten, kadobonnen

BIJ DE BUYTEBIJ

Hoe leuk is het om de droom van deze imker naar werkelijkheid te zien transformeren, en nog veel leuker is het om daar onderdeel van te zijn! De studio is gevraagd om niet alleen een logo te ontwikkelen voor deze Rotterdamse imker maar ook etiketten in alle soorten en maten te maken. BIJDEBUYTEBIJ, het nieuwe Rotterdamse merk voor echte honing van eigen bijen. Vloeibare of crèmehoning, voorjaars-, zomer- of najaarshoning? Alle bestellingen worden persoonlijk door stadsimker Wilko Post bij je thuisbezorgd.

Omdat Wilko al eerder opdrachtgever van de studio is geweest was het goed te weten dat Wilko een echte bio-man is. Natuur, dieren en ambities over stadsherder worden, het hielp allemaal mee in het ontwerptraject.

De letter B van BIJDEBUYTEBIJ is daarom geen dik commercieel font (lettertype) maar heeft juist een eenvoudig en toegankelijke uitstraling. Het kleurverloop op de achtergrond ademt voor mij zomer met zoemende bijen. En de 4 honingraatjes in het midden geven de 4 locaties aan waar Wilko met de beestjes werkzaam is.

Scroll naar boven